google-site-verification=2XB8-XrJEi_wvorE006keFtrOy060Ca8ehkOVCpwXXc

Digital Marketing – SEO

Διαφήμιση - Προώθηση - Βελτίωση - SEO - Κατασκευή Ιστοσελίδων & Eshop - Πρώτες θέσεις Google

Digital Marketing και σύμβουλοι επιχειρήσεων. Θα μιλήσουμε λίγο για το Digital Marketing και την χρησιμότητά του, ώστε να κάνει η διαδικτυακή σου επιχείρηση την διαφορά, εμφανιζόμενη στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Μαρκετινγκ

  1. Στρατηγικό Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Πώς μπορούμε να καθορίσουμε μια στρατηγική Digital Marketing που τους βοηθά να αυξήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο.
  2. Αναζήτηση και επιλογή λέξεων-κλειδιών: Η εταιρεία μας βρίσκει τις σωστές λέξεις-κλειδιά για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
  3. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): Πώς να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό, σας τον οποίο έχετε ήδη, για να είναι πιο συμβατός με τον αλγόριθμο των μηχανών αναζήτησης Google.
  4. Social Media – Κοινωνικά Δίκτυα: Πώς χρησιμοποιεί η εταιρεία μας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο – εργαλείο προώθησης και πωλήσεων.
  5. Διαφήμιση στο Google: Δημιουργία και προώθηση, επιλέγοντας τις κατάλληλες διαφημιστικές εκστρατείες στην πλατφόρμα διαφήμισης της Google.
  6. Email Marketing: Αξιοποίηση μέσο email marketing για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να διατηρήσετε τη σχέση με τους πελάτες σας, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
  7. Περιεχόμενο Μάρκετινγκ: Δημιουργούμε καλό, σοβαρό (ανάλογα με την επιχείρηση) και ελκυστικό περιεχόμενο που ενδιαφέρει το διαδικτυακό κοινό που αναζητά την επιχείρησή σας στο Google με σκοπό την βελτίωση της προβολής σας στο ίντερνετ – διαδίκτυο.
  8. Αναλυτική ιστοσελίδα: Πώς να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα που παρέχει αναλυτικά στοιχεία, να είναι ευκολόχρηστη, για κάθε διαδικτυακό χρήστη, ακόμα και λιγότερο εξοικιωμένο με το ίντερνετ σχετικά. Εύρεση κατάλληλων δημογραφικών στοιχείων που θα μας δώσουν τις κατάλληλες κατευθύνσεις, προκειμένου να επιλέξουμε το καλύτερο δυνατό για την επιχείρησή σου.

Το στρατηγικό Digital Marketing είναι ο τρόπος με τον οποίο μια εταιρεία ή επιχείρηση μπορεί να αυξήσει την παρουσία της στο διαδίκτυο και να επιτύχει τους στόχους της μέσω των ψηφιακών – ιντερνετικών καναλιών. Για να καθορίσουμε μια αποτελεσματική στρατηγική Digital Marketing, υπάρχει μία σειρά βημάτων, από τα οποία θα αναφέρουμε κάποια:

  1. Ανάλυση του ανταγωνισμού και της αγοράς: Μια εταιρεία πρέπει να κατανοήσει το περιβάλλον της και τον ανταγωνισμό της, για να καταλήξει σε μια στρατηγική που θα την κάνει να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές της.
  2. Καθορισμός των στόχων: Μια εταιρεία – επιχείρηση πρέπει να καθορίσει σαφείς και μετρήσιμους στόχους ώστε να επιτύχει με τον καλύτερο τρόπο, μέσω του Digital Marketing. Οι στόχοι αυτοί, πρέπει να είναι ευέλικτοι και να προσαρμόζονται στις αλλαγές της αγοράς των καταναλωτών καθώς και των ανταγωνιστών.
  3. Ανάλυση του κοινού: Η εταιρεία μας αναλύσει το κοινό της κάθε επιχείρησης του εκάστοτε κλάδου της με σκοπό να κατανοήσει τα ενδιαφέροντα, τις ανάγκες και τις συνήθειές του διαδικτυακού κοινού, ώστε να μπορεί να δημιουργήσει μια στρατηγική που θα απευθύνεται σε αυτούς, αποκλειστικά και μόνο.

SEO και πώς σχετίζεται με την αναζήτηση στο διαδίκτυο. Τι είναι το SEO, ποιο είναι το πεδίο εφαρμογής του, πώς λειτουργεί και ποια είναι τα βασικά στοιχεία που επηρεάζουν την αναζήτηση στο Google. Επίσης, μπορούμε να αναλύσουμε τις διαφορετικές κατηγορίες του SEO, όπως το on-page SEO, το off-page SEO και το τεχνικό SEO, και πώς λειτουργεί κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες στις μηχανές αναζήτησης. Τα βασικά εργαλεία και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται ως επαγγελματίες SEO για να βελτιστοποιήσουν την παρουσία της δικής σου επιχείρησης στο διαδίκτυο.

Καθοριστικής σημασίας για την επιτυχή υλοποίηση των στόχων της εταιρείας στον ψηφιακό κόσμο, είναι η διαδικασία σχεδιασμού στρατηγικής περιλαμβάνει την ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού, τον καθορισμό των στόχων της εταιρείας στον ψηφιακό χώρο, στο ίντερνετ, στο διαδίκτυο, στις μηχανές αναζήτησης, τη διαμόρφωση της θεματολογίας και των καναλιών επικοινωνίας, καθώς και τον προγραμματισμό και την υλοποίηση των δράσεων που απαιτούνται για την εφαρμογή των στόχων αυτών. Μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία να αυξήσει την παρουσία της στον ίντερνετ, να βελτιώσει το brand awareness και την αναγνωρισιμότητά της, καθώς και να αυξήσει τον αριθμό των πελατών και πωλήσεων.

Παρακάτω θα μιλήσουμε για το Branding (Φίρμα-επωνυμία) καθώς και για την ταυτότητα της επιχείρησης.

Πρόκειται για την εμπειρία του πελάτη και την βιωματική συναισθηματική εμπειρία που αισθάνεται από κάποια υπηρεσία ή κάποιο προϊόν που προσφέρει η εκάστοτε επιχείρηση. Το Branding είναι όλα αυτά που νιώθει κάποιος όταν ακούει το όνομα κάποιας εταιρείας, κάποιας επιχείρησης. Είναι όλες εκείνες οι ‘γέφυρες’ μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης. Είναι όλες εκείνες οι μοναδικές προσδοκίες και το σύνολο των συναισθημάτων, είναι το δέσιμο μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης.

Είναι επίσης όλοι οι δεσμοί εμπιστοσύνης και το εναρκτήριο όλων των στοιχείων εκείνων που κάνουν την επιχείρησή σου, την εταιρεία σου μοναδική. Πρόκειται για τον πυλώνα που δίνει το πρώτο boost στην δική σου επιχείρηση.

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει, τόσο όλα εκείνα τα βήματα που χρειάζεται η επιχείρησή σου ώστε να ξεκινήσει καθώς και την στρατηγική που θα εξατομικεύσουμε για την δική σου επιχείρηση ή οργανισμό που διοικείς. Βοηθάμε σε όλα τα βήματα που είναι απαραίτητα προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός εκείνος που θα μας δώσει όλα αυτά που κάποτε ήταν μόνο προσδοκίες. Είναι ένας οργανισμός που έχει αρχή, στην συνέχεια μεγαλώνει, αναπτύσσεται και κάθε στάδιο είναι πάρα πολύ σημαντικό προκειμένου κάθε στόχος να επιτευχθεί.

Η εύρεση ονόματος της επιχείρησής σας

Η θεματική ιδέα

Η πλήρης ανάλυση όλων των ανταγωνιστών, αυτών που χρειάζονται και εκείνων που δεν χρειάζονται.

Πλήρης ανάλυση του κοινού της επιχείρησής μας, κατανόηση του κοινού αυτού και στόχευση στους ενδιαφερόμενους, στόχευση του κοινού μας, ώστε να μειώσουμε το κόστος της διαφήμισης.

Ανάλυση της στρατηγικής που θα χρησιμοποιηθεί

Αναπροσαρμογή όπου χρειάζεται και αναθεώρηση

Δημιουργία λογοτύπου της επιχείρησης

Branding και identity

Και πολύ σημαντικό είναι το ύφος της λεκτικής επικοινωνίας, των κειμένων και όλων των σχετικών λεκτικών που είναι απαραίτητα για την επίκληση στο συναίσθημα μα και για την ειλικρίνεια της δικής μας επιχείρησης, σε σχέση με τις παροχές και το κόστος αυτών.

Ορθή χρήση των εταιρικών στοιχείων

Έντυπο υλικό, όπως φυλλάδια, κάρτες, barcode και rebranding εάν και όπου χρειάζεται.